snart blir det bonnie igen!

asså det har gått alldeles för lång tid sen vi träffades för första gången!
och ni få stå ut med att jag kommer nämna hennes julklappar i morgon och på torsdag, för om jag inte skriver om dom så kommer jag glömma av dom, så därför måste jag skriva om dom, haha!
förra gången så hade vi bara kvalitétstid och en väldigt mysig alcazar-dag med inga foton, ska försöka komma ihåg och fota lite denna gången. blir la som förra gången, kvalitétstid och mycket alcazar, fast ännu mysigare!
men jag tar le train klockan 13:34 och så kommer jag fram 14:17, tar typ 45 minuter bara för att det är öresundståget. bonnie kommer fram klockan 2...asså, jag kommer alltid runt 20 minuter efter henne, kommer bli lättare när hon flyttar till göteborg, tror att det var till göteborg...typ i februari eller vad hon sa, ska ta reda på lite mer info på torsdag, haha!
men då kan jag ta ett sj, intercity som går 10:55 och då är jag framme 11:27, kommer bli så mycket bättre, blir mer timmar då. eftersom det tar rätt lång tid för henne och åka till göteborg så kan hon inte komma så mycket tidigare, så det blir mucho enklare när hon har flyttat, om det nu var till göteborg, får hoppas på det!

men asså som jag har saknat henne! vi har ju känt varandra i snart 1 år tror jag och vi har bara träffats 1 gång, that's a katastrof! med det ska det bli ändring på! men tänk när jag inte kände henne, gud va tråkigt jag måste haft då, med tanke på att hon är en av dom roligaste jag vet och samtidigt så är hon den mest pålitligaste, har pratat med henne så fort jag har mått dåligt och det känns så himla bra. hon är så himla...egen, hon är inte som alla andra och det är redigt bra. det är hon som har gjort mig till en bättre människa och så mycket gladare...okej, det beror på alcazarerna också, men jag tror nog inte att jag skulle älskat dom så mycket om jag inte skulle haft bonnie, med henne kan man ju snacka om alcazarerna, kan man ju inte så mycket med andra, men det är helt enkelt bonnies förtjänst!
men med henne som sin vän så känner man sig så otroligt lyckligt lottad...liksom att Jag skulle få henne som vän! hon är så underbar, så otroligt bäst, helt enkelt en av Världens bästa vänner och det är just därför vi alla Älskar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0