roooosa!

jag gillar älskar rosa!
finns det nån annan färg som är så härlig?...okej, blått, grönt, rött, you name it!
ja, jag gillar färg!

men vad sägs som en liten att-göra lista?...själv tycker jag att det låter utmärkt!
  • göra klart so-uppgifterna
  • städa skrivbordet (med bilden ni kommer få se så fattar ni varför!)
  • köpa tågbiljett till göteborg
  • komma ihåg bonArns julklappar
  • fortsätta spara pengarna så jag har dom när jag åker till göteborg
låter kanske rätt slappt, men liksom med min lathet på loven så blir uppgifterna rätt tuffa och med tanke på mitt minne så lär jag få lägga fram B:s julklappar redan på onsdagen och sen mitt slösande på pengar ska vi inte snacka om, hmm, jaja, får la hålla mig...det här kommer...gå bra!

nu får ni lite just nu uppdatering; sitter i myskläder med några avsnitt maria wern! kanoners!
have a nice evening, tjing!




seriously, this is N O T good;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0