planering inför göteborg!

har inte precis så mycket som jag behöver köpa, men lite nödvändiga och onödiga saker finns det la och köpa! jag och farmor fick 500 kr var för att vi hade passat grannens hund medans dom var i thailand i 2 veckor, och sen har jag runt 200 kr på mitt kort också, så jag har rätt mycket och köpa för, så just nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa, hade tänkt och försöka hitta;
  • mascara
  • foundation
  • nån rosa glittrig ögonskugga
  • jill johnsons samlingsbox
  • mobilstenar, asså sånna man sätter på mobilen, bra och ha eftersom mitt skinn på mobilen till slut kommer lostna efter ett tag, så då har jag nåt roligt och pynta mobilen med
tror inte att det är nåt mer som jag har bestämt mig för...inte nu i alla fall. egentligen så är allt onödigt förutom mascara och foundation, men det är la roligt och handla när man är i göteborg, man hittar ju alltid nåt. och juste, har tänkt och dra in på monki och se om det finns nån mysig tröja eller nåt liknande för ett hyffsat pris, brukar vara rätt dyrt. men om det inte finns nåt där så är det nog bara det ovanstående som jag ska leta efter. får hoppas att pengarna räcker, men första prioritet är mat, mascara och foundation och sen kommer jill johnsons samlingsbox. men det är dom grejerna som jag helst vill ha, så vi får se!

äsch, nu när man ändå är igång så kan man ju lika väl skriva en liten lista för onsdagen;
  • städa skrivbordet
  • börja på so:n
  • kanske köpa tågbiljett
  • plocka fram B:s julklappar
rätt så chill tycker jag. fast skrivbordet och so:n kommer nog ta mestadels av tiden, haha!
men nu ska jag ta och dra mig till badrummet och fixa i ordning mig inför le bed, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0