nyår 2010-2011

tänkte att jag får nog ta och skriva om nyår nu, för lollo verkar inte få in sina bilder, men när hon fattar hur hon ska få in dom i datan så ska jag lägga upp dom, men så länge får det bli mina bilder, men nu lite om vad vi gjorde!
först så åt vi sandwich med nån räkgrej på och sen nån köttgrej med sånna stekta potatisar eller nåt och det var den äckligaste nyårsmaten jag och lollo har ätit, fast vi sa inte det till farmor och bodil, men potatisarna var goda, men det andra var bara blääää!
sen till efterrätt så blev det det vi åt i småland när victor fyllde år...det var typ som chokladmouse fast med dumlesmak och så har man små apelsinklyftor till, så in i helskotta gott!
och sen så hade vi bara allmänt mysigt, tryckte i oss en massa toffifee för övrigt, hahaha, men det är ju gott!
men sen så gick vi ner till fästningen vid tjugo i 12 för fyrverkerierna börjar ju klockan 12, logiskt va!?
men så skålade vi in det nya året med jordgubbscider, brukar ha vanlig päroncider, men det var huuuur gott som helst med jordgubbssmak! och jaa, det var utan alkohol, jag och lollo är inga festprissar som vissa ungdomar är just nu...
men ja, lite bilder nu då;


igga mig till 100%, kolla i stället på sötisen jämte, love you :*

Kommentarer
Postat av: louise

åh fyfan vad dom är fula på mig HAHAHAHAHHAHA. lav jo <3

2011-01-05 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0