myskväll med felicia!

ringde till felicia runt klockan 3 i dag för jag hade typ inget och göra och så hade vi inte snackat efter nyår så jag tänkte ringa och säga gott nytt år, men då blev det lite ändrade planer; jag gick till hennes mormor och så gick vi till kvantum och så skulle vi köpa nachos och tacokrydda, men vi hittade inte den tacokryddan vi skulle ha, så vi sprang runt och letade efter nån som vi kunde fråga men dom var typ spårlöst försvunna så vi fick gå hem till mig och hämta en sån påse som vi hade hemma och sen drog vi till felicias mormor igen...hennes mormor var för övrigt inte hemma, men så började vi laga mat och vi har kommit på att det enda vi kan laga är tacos, hahaha, allt annat failar vi...okej, felicia failade lite när hon skulle lägga i köttfärsen, ni kommer få se sen. men sen hade vi en rätt trevlig myskväll med bara en massa kvalitétssnack om våra lärare, om att skolan börjar snart och sen snackade vi om lite allt möjligt faktiskt!
hmm, hände det nåt mer?...naa, tror inte det, vi hade bara...trevligt!
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0