mysdag

ligger och myser i soffan just nu, känns som en sån dag, orkar inte göra nåntiiiiing, bara slappa!
var på stan innan och köpte en rosa fleecetröja...har på den just nu, om nån ville veta asså och så köpte jag en ny mössa, var verkligen på tiden!
och nu ska jag bara ge er lite information; fick mitt skal...ehm, menar skinnet till mobilen. det var ju skinn inte ett skal, kom jag på sen, hahaha! men det är grymt, mobilen är så mycket roligare och titta på nu. och sen på torsdag så ska jag träffa världens bästa bonnie
så nu har ni fått lite information, haha!
men nu ska jag kolla på "var är zlatan?" med världens bästa lina hedlund
la precis in den på den bärbara hårddisken och eftersom jag inte orkar göra ett smack i dag så kan jag lika väl köra slappet fullt ut!
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0