listArn

  • städa skrivbordet
  • börja på so:n
  • plocka ner B:s julklappar
  • plocka ner pengarna
i morgon är jag klar med hela listan, haha!
fick slå in en av B:s julisar också för jag fick ingen julig kartong till eftersom det var efter julafton....tror jag!
det var faktiskt min bästa inslagning ever, blev faktiskt imponerad över mig själv, tänkte för mig själv "men detta blev ju snyggt!" hahaha, förvånad brud 2011!

men det kommer inte bli mer än 2 timmar i göteborg i morgon, för B måste åka tillbaks halv 5 och hon kan inte komma tidigare än klockan 2 och jag kan bara komma 14:17, för annars så måste jag vara där typ 1 timma innan och det har jag ingen lust med!
så jag och farmor bestämde att vi skulle ta tåget in, för det är ingen idé att farmor ska ta bilen in och hämta mig, så hon hänger med och då får hon också träffa gullungen B och sen så får farmor gå runt i femman medans jag och B går tillsammans och sen tar hon tåget halv 5 och jag och farmor tar ett tjugo i 5, så det blir lite mysigt kvalitétshäng!
blev lite ändring på vad jag ska köpa, blir bara tre grejer, för jag kom på att det blir jäkligt dyrt. men först ska jag och B dra nånstans och äta, så där får jag räkna med runt 100 spänn, fast inte riktigt då...och sen så kostar mascaran runt 269 och foundation runt 129 och sen så ska vi leta efter jill johnsons samlingsbox och den kostar 169 eller nåt, i alla fall här i varberg. så det blir nog lagom det jag köper och vi har ju inte så mycket tid heller, så det blir nog det vi hinner och sen hinner vi nog vandra runt lite i andra affärer. blir enklare när hon flyttar till skövde, för då kommer det bara ta runt 1 timma och 30 minuter, så då kan vi ju komma in tidigare och hon slipper åka tidigt som tuppen, så det kommer bli bättre!
juste, funderar på om hon ska få öppna julisarna när vi har satt oss för och äta, får nog bli det, om hon nu öppnar dom när vi är i göteborg eller om hon väntar tills hon kommer hem, får se. kommer bli en otroligt bra dag ändå, vi får bara hoppas på att tågen inte är försenade eller nåt sånt, så helt enkelt så får vi hoppas på att våra resor går finfint! men sen hinner vi ju träffas mer när hon inte bor så långt ifrån, men det kommer bli kanon i morgon ♥

nuuu ska jag vänta på att "jonson och pipen - de sista neandertalarna" ska bli färdigt, liksom...liiiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0