krya på dig bonnie!

ja, som rubriken säger så förstår ni att det inte blir nån göteborgsresa för stackars bonnie har typ fått magsjuka!
hon smsade mig i morse och sa att hon inte hade sovit så mycket i natt och att hon har mega ont i halsen och då trodde hon att hon kunde åka, men så skrev hon att hon hade börjat kräkas så det blev ju bäst att hon skulle stanna hemma. det gulligaste var att hon skrev förlåt...men liksom det är ju inget att be om ursäkt för, alla blir sjuka...men hon har alltid vart den trevliga som säger förlåt om hon inte kan, det är gulligt, men om hon blir sjuk så kan hon ju inte hjälpa det. men just nu vill jag bara att hon ska vara hemma och krya på sig så att vi kanske kan åka nästa lördag! men hon loggade in på msn nu, men jag vet inte hur länge hon är inne. men ja, nu ska vi prata lite och så ska jag fråga om nästa lördag!

tillägnat bonnie;
krya på dig hjärtat, älskar dig, pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0