jaså, är det redan natt?

inte för att jag tycker att det är så mycket natt kvar, tycker mer att vi börjar gå in på småtimmarna, men dom är mysiga!
asså, finns det nåt roligare än och sitta uppe på nätterna och flabba med lolArn på msn, spela massa urtråkiga spel på datan, sms:a med massa random folk, lyssna på underbar musik?...asså om jag ska vara helt ärlig så får jag nog säga att det finns inget roligare, eller okej, nåt som är lika roligt finns det väl, men det här är rätt mysigt tycker jag. liksom, det är alldeles tyst, man behöver inte ha världens volym i lurarna, utan lite så där halv trevlig volym. tycker det är otroligt nice och sitta uppe på nätterna, fast man är en aning sliten när klockan börjar gå mot 3 eller halv 4...känner mig jädrigt sliten nu, mer än vad jag var i går, kanske var för att jag vaknade innan klockan 10 och så sitter jag uppe så här länge, hah, det är ju bra ;D
men jag har försökt snacka med bonArn på msn halva kvällen, MEN den lilla muppen svarar inte, jaja, får se om jag får tag på gullungen i morgon då ♥
men nu ska jag ta och borsta gaddarna, byta om, dricka vatten, jaa, det där lilla vanliga som man brukar göra innan man ska sova, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0