göta kanal 2!

sitter och glor på göta kanal 2 nu...logiskt va!? med tanke på min rubrik!
men ja, åter till filmen...eva röse är ju med och då är ju allting bra! så nu sitter jag och glor på den, har inget bättre för mig. och juste, jag var så bra...jag började med so:n, asså hjärnan är ju ganska kass, gjorde 3 frågor på uppgift 2 och det var 4 frågor, men min hjärna var alldeles slut efter dom frågorna, så jag gick in i mitt rum för farmor satt och tjatade sönder på mig, men så började jag kolla i genom vilken uppgift jag skulle välja, antingen uppgift 1 eller 5, kollade i alla fall lite på frågorna, men orkade inte göra nåt så jag började läsa "inspärrad" det är en kvinna som berättar vad hon blev utsatt för i sin ungdom, det är typ som en dagbok, fast ändå inte. och jaa, den är verklighetsbaserad. men det var sjuuukt hemska grejer som hon hade blivit utsatt för. men jag älskar sånna böcker när dom berättar vad som har hänt, kan ligga och läsa flera timmar i sträck då!
men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0