gör lite allt möjligt...

samtidigt som jag glömmer av vad jag egentligen ska göra, hmm...eh?...ja, precis!
okej, jag bloggar, lyssnar på musik, laddar mobilen...halvsover...hmm, nåt mer? nae, det tror jag inte. kanske inte är så ansträngande grejer, men tillräckligt ansträngande för hjärnan när man bara har sovit 5-6 timmar! jaja, kan säga att det går inte så himla bra och halvsova samtidigt som man gör massa andra grejer...juste!!! nu kom jag på vad det var jag skulle göra, jag skulle ju fundera på vad jag ska skriva för svar på två grejer i so:n och det ska vara färdigt nu på lovet och jag som är så slö på loven och nu kan jag ju inte göra det, klockan är ju snart kvart över 2, så typiskt mig och komma på det så sent, kanske borde tänka på och bädda ner mig och sova innan jag drar upp massa maria wern avsnitt också och somnar sittandes, hahaha! så nu säger jag godnatt!
tjing!



haha, skillnad på storlekarna...så blir det när det inte går och ta kort med webbkameran och ta en print screen samtidigt (!)...eh?...varför försökte jag ens, asså, jag är nog bara extremt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0