flash ♥

jag saknar att inte ha dig vid min sida, jag saknar allt vi delade, jag saknar våra minnen, jag saknar att jag inte har fått rida dig på en evighet!
jag vill rida dig igen! känna lyckan, känna friheten, känna din trygghet, känna att våra minnen kommer upp så fort jag tar det första skrittsteget med dig!
alla våra ridläger är ju helt oslagbara, vilka minnen liksom, heeelt crazy men bara sååå underbara!
finns det nåt underbarare än en pålle som man älskar över hela sitt hjärta? svar; N E J !
alltså, när nästa termin börjar så måste jag få rida dig...har typ inte ridit dig på 1 år (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och det känns helt...tomt...
jag vill, jag vill, jag vill, jag viiiiiiiiill!!!!
för jag älskar dig mer än mest, kan inte beskriva det med ord. även fast jag inte ridit dig på så länge så finns ändå våra minnen kvar och jag vet att jag så småningom kommer få rida dig igen och då kommer allt upp igen...allt som vi delade...allt det underbara! minns fortfarande hur muppig du kunde vara på ridlektionerna, så mesig du kunde vara, hahah! men du gjorde alltid ditt bästa och det var bara...underbart!
jag älskar dig så underbart sjukt mega svin as mycket min lilla fjantepålle!



aw, bild från -08 i hagen! han är så underbart söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0