äntligen!!!

mitt skrivbord är fiiiint!
eller okej, kanske inte fint, men det är städat. så nu blev det en punkt mindre på min lista...hmm, den är ju inte lång för vi har bestämt oss för att vi köper biljett på pressbyrån i morgon, så jag har inte så mycket och göra, blir mest bara slapp i dag och uppladdning inför handligen i morgon med älskade bonArn
  • städa skrivbordet
  • börja på so:n
  • plocka ner B:s julklappar
  • plocka ner pengarna
jaa, det är det enda jag ska göra i dag. tog inte sååå lång tid och städa skrivbordet, runt 20 minuter kanske...hade förväntat mig mycket längre, men jag har märkt att jag är rätt snabb när jag vet vad jag ska göra. men nu ska jag bara ladda inför so:n! åh, herregud, jag kommer dö...min hjärna är ändå rätt slapp på loven, även fast den kanske kom igång när jag städade, men vem behöver använda hjärnan till 100% när man ska städa? ;)
så so:n kommer bli jobbigare. men jag ska bara göra en uppgift i dag...som tur är! ska göra den andra i helgen hade jag tänkt för på måndag börjar ju skolan. ska bli roligt, skolan är alltid rolig när jag och felicia är i farten, hahaha ;D
fast det sega är att vi börjar med matte och slutar med idrott! inte det roligaste om man ska uttrycka sig fint. grejen är ju att vi går till bagheera och det var ju så jag fick det där astmaanfallet, så jag är lite orolig inför det, men petra har sagt att det inte är någon fara om jag tar medicinen 10 minuter innan jag börjar, så jag får ta en puff ifrån inhalatorn när vi har kommit in i omklädningsrummet och jag har lugnat ner mig lite efter att vi har traskat i snön och om jag skulle känna att jag får svårt och andas under lektionen så skulle jag bara ta en till puff och sen skulle anfallet försvinna efter 2-3 minuter. och om vi skulle komma bara några minuter innan lektionen börjar så får jag la stå över lite på uppvärmningen om det nu skulle behövas. har tänkt och leta reda på lena nån gång under dagen och säga att jag måste vänta 10 minuter och så måste jag säga att jag kan få riktigt mycket huvudvärk av medicinen, men det är bara biverkningar så det är ingen fara, men hon borde få veta så att hon vet att jag kan bli riktigt trött om jag får det, för man blir liksom febertung i huvudet också, det fick jag i alla fall första gången jag tog medicinen och jag blev riktigt trött då, så jag ska ha alvedon med mig i fall jag skulle få det igen och då är det ju bra om lena vet om det så hon inte tror att jag håller på och få ett till anfall!
men om jag tar medicinen så ska nog allt gå finnemang!
men nu ska jag...chilla, haha!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0