2011

lollo ska åka hem i dag! kommer sakna daaaj :(♥ för fan va vi har skrattat, hahaha, as kul! love you, puss :D♥♥♥
men hon och bodil är hos nån och äter just nu, men sen ska jag och farmor hämta dom runt tio i 3 och innan det så ska jag och farmor åka till sjukhuset och hämta nån pappersgrej om när jag var på sjukhuset när jag fick astmaanfallet eller vad det nu var. sen har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, får la kolla på film eller nåt liknande...
juste, jag och lollo förstog inte riktigt hur man skickade bilder via bluetooth och så när vi äntligen fick reda på det så hade vi inte tid så jag kan inte blogga om nyår än, känns lite muppigt och skriva ett inlägg med mina bilder nu och sen ett till med typ några bilder till, haha! så ni får vänta ett tag till, men ni står ut, höhö!

och juuuuste!!! i...morgon...kommer...mitt...skal...till...mobilen!!! skulle ju beställt det rosa, men beställde ett annat som var mycket mer udda :D:D:D:D:D
eller jag tror att det kommer i morgon, skulle kommit i fredags, men då var det ju nyår och sen i går var det ju nyårsdagen eller vad heter det? jaja, nåt sånt i alla fall, så då skicka dom inte heller ut post och sen gör dom ju inte det på söndagar...okej, ni visste detta, tyckte bara att det verkade kul och dra ett helt jäkla tal om varför jag typ kommer få skalet i morgon, hahaha! men läääängtar i alla fall!!! känns som att det är väldigt mycket "i alla fall" så nu ska jag sluta med det. japp, det här var nödvändig fakta!
men jao, nu...ska jag...eh?...vänta på att vi ska åka, pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0