vilket liv jag har fått.

haha, mitt liv består av typ 40% pluggande just nu xD
trodde aldrig att jag skulle plugga så här mycket, HAHAHA!
men ae, jag fattar inget av franskan, jag minns inte ens vad det var vi skulle göra. det var nåt vi skulle göra tills i morgon, men vi ska se nån film när vi har språkvalet så vi slipper, så jag får la höra med felicia i morgon om hon inte loggar in på msn, så får jag läsa på det över helgen :)
men nu har jag suttit i 1 timma och försökt förstå mig på matten, men asså...ae, det går inte ;o
okej, vissa grejer fattar jag och dom grejerna kan jag, men sen vissa grejer är bara helt störda. aja, nån gång klickar det la!
nu ska jag fortsätta ta det lugnt med musik och lite snack :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0