tääääst!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"nu kunde hon ju inte berätta för annika att den man som ägde hästarna var hennes far!"


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

armstödet på soffan xD


3. Vad var det senaste du såg på tv?

öööh...just nu kollar jag på jonson&pipen, haha!


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

17:00 (17:01)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
jonson&pipen ;D


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

när jag gick hem från skolan såklart, haha!


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

saras blogg.


8. Vad har du på dig?

ett par jeans, två linnen och en kofta.


9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?

hmm, jag minns inte ;p


10. När skrattade du senast?

i dag, hahaha :D


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

tavlor och tapeter såklart...


12. Har du sett något konstigt på sistone?

neje?


13. Vilken var den senaste film du såg?
resident evil - afterlife 3D

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

öööh...jag vet inte nåt som folk inte vet om mig, haha :3


15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

i dunno!


16. Tycker du om att dansa?

njao, finns la bättre saker, hähä ^^


17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

hmm...nä, det tror jag inte.


18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

va fasen...iiiingen aning, HAHAHA ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0