snart är det torsdag...

...och sen är det fredag och seeeen är det löööördag och då ska man upp fem i halv 8 för och se på jonson&pipen klockan fem över halv 8 - igen!
och sen går jag nog och lägger mig i sängen igen och lyssnar på musik och ser om jag somnar om och sen ska jag ner till stationen och ta det efterlängtade tåget 11:34 och då bär det av till götlaboooorg!
och när jag stiger av kommer jag för första gången träffa bonnie. är lite nervös faktiskt, är alltid det när jag träffar en kompis för första gången. men jag har redan förberett bonnie på att hon kommer få en kram, hmm, undra hur lång den blir!? det återstår att se. men i alla fall, bästa dagen ever! jag L-Ä-N-G-T-A-R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0