plugg...plugg...och åter plugg!

det blir mycket pluggande nu!
lyckades slita mig ifrån matten, so:n och engelskan nyss. hade tänkt och köra lite franska när jag ändå hade suttit så länge, men jag märkte att min koncentration inte var på topp efter nästan 3 timmars plugg, hahaha ;)
så jag får la se om jag kan fatta nåt av franskan lite senare i kväll!
men jaja, det hände inte så mycket i skolan i dag. bara efter att vi hade slutat, HAHAHAHA!
okej, jag ska berätta. jag och felicia satte oss på skolgården och snackade om allt mellan himmel och jord ungefär för att vi hade fått sluta myyyycket tidigare i dag...kvart över 2 faktiskt, för vi hade ingen hemkunskap efter matten och sen efter hemkunskapen har vi engelska, men då började vi engelskan direkt efter matten, eller ah, vi hade typ 15 minuters rast. men felicia var nog den enda som inte blev så glad, eftersom hon trodde ju att vi skulle sluta tio i 3, men så blev det ju inte och hon hade bestämt med sin farmor och farfar eller nåt att odm skulle gå på stan tjugo över 3 och det menas med att det var 1 timma tills hon skulle möta dom, så då satt vi på skolgården och snackade. men så kom petter, qendrim och philip...asså vi kommer få skämmas under hela 9:an, seriöst, det var hemskt!
philip stog och skrek över hela skolan typ när vi var där ute, huuuur pinsamt som helst och det var några ute ;o
jag och felicia höll på och hänga oss!
men jaja, sen gick dom bort och skatade...inte philip, men petter och qendrim, men då satt jag och felicia och snacka ännu mer, sen gick vi till stora gungan och lekte lite. felicia fick panik när jag tog fart på henne, hon låg och skrek och så var lena vid idrottssalen, hon skulle typ cykla hem, för hon stog med sin cykel, men hon bara stog och kollade, jag fattade inte riktigt vad hon höll på med...men i alla fall så var irén bara några meter ifrån och då låg felicia och skrek och höll i sig stenhårt...det var som om hon åkte balder med bara bälte eller nåt, ungefär så mycket skrek hon, HAHAHAHA ;D
men sen så hoppade jag av och då typ dampade gungan och åkte på sidan och då skrek felicia och sen stog hon och muppade sig och sa att hon kunde dött eller nåt och jag stog och vek mig av skratt, trodde jag skulle dö!
och sen så när vi gick så hade irén också börjat gå och då gick jag där och dog av skratt och irén bara "kan ni inte slita er från skolan? ;D" och jag bara "NEEEEJ, HAHAHAHAHAHAHA!" och sen snackade felicia lite om att hon skulle på stan och det. och sen så gick vi åt ett annat håll och irén åt ett annat ;p
men jao, det var skolan...eller ah, det var ju inte så mycket om själva skolan, var ju mer om vad som hände efteråt, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0