oj oj oj, vad roligt man kan ha.

sitter utanför musiksalen och gör absolut INGENTING!!!...tråååååkigt med andra ord. vi börjar klockan 11 och sen går vi till tjugo i 12 och sen slutar vi och då ska jag hem och äta för jag typ svälter snart, HAHAHAHA xD btw, jag hann inte ta kort på grejerna, gick upp typ tio i 7 och sen drack jag ett glas äppeljuice och så satt jag och halvsov och sen så tog det typ 8 år med sminket...det typ dampa och ville inte som jag ville, så sa farmor att klockan var tio i 8, jag bara "shiiiiiit!!!" och så slängde jag bara på mig lite mer mascara, så jag har mer på ena ögat än vad jag har på andra, HAHAHA 8D men nu ska jag fortsätta och inte göra nånting i ungefär 8 minuter till. puss<3 / emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0