natti natti!

nu ska jag hoppa in i duschen...eller ah, i alla fall snart, ska bara snacka klart med jenna :)<3
men sen ska jag söööva!
juste ja, jag känner mig lite proffsig...nooot!
boken som jag köpte till felicia i födelsedagspresent "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" deeen...felicia berättade i dag att elin hade sett LENA komma med den i går när hon kom till skolan...jag trillade nästan in i skåpen av skratt, HAHAHAHA ;D
och sen när jag skulle komma in till mitt skåp efter nån lektion så stog philip i vägen och jag hade lite pms just då, så jag var skit bitchig och bara "asså ursäkta, men jag vill gärna komma in till mitt skåp" och han bara "oj, förlåt..." och så stog mia jämte mig eftersom vi har skåpen jämte varandra och hon bara "AAAAHAHAHHAHA, "asså ursäkta, men jag vill gärna komma in till mitt skåp" så sur, HAHAHAHA" jag bara "HAHAHAHAHA, japp"
jag veeet, vi är en aning knäppa ;)
men nu måste jag duscha. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0