my little pony!

HAHAHA!
lollo vill att jag ska ta med mig alla min my little pony filmer när vi kommer till dom, HAHAHAHAHA!
så ja, när vi ska till dom om några veckor typ så ska jag packa ner...my little pony. låter lite random att två 15 åringar ska kolla på my little pony ;D
och juste...i morgon, dååå är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller 16 :D<3
men nuuu ska jag plugga lite svenska, ska ha prov i typ språkets historia, det är faktiskt roligt :)
finns 72 frågor som man ska svara på som man kan ha när man ska plugga!
ha det finfint, puss!

Kommentarer
Postat av: inte louise

HAHAHA, man får ju passa på medans man har VHS kvar ju :O <33

2010-09-22 @ 18:24:08
URL: http://L0UISE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0