min data är DÖÖÖÖÖÖD!!!

wääääää :'(<'3
min älskade lilla data är D-Ö-D!
vi skulle lämna in den, men först måste vi ställa om den till vista, men så fick skivan damp och så stog det typ att det inte fanns tillräckligt med utrymme på disken för att den skulle kunna fortsätta, så nu sitter jag med en död data där det inte går och göra nåt och om vi inte fåt tillbaks vista på den så kan vi inte lämna in den ;o
så nu sitter jag i farmors rum och leker lite ._.
jaja, får la se om pappa kan hjälpa oss nån dag, annars är vi körda...K-Ö-R-D-A!
men jag kan fortfarande uppdatera bloggen på kvällen/natten, för jag kan ju blogga från mobilen and that's gooood :D
men nu ska jag fortsätta lyssna på musik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0