livet?

är det meningen att alla ska ha ett liv? jag tror fan inte det!
hmm, mitt liv består just nu av 90% helvete och dom sista 10%? dom är la också ett helvete? eller nae, det är la den enda delen som är bra just nu. ridningen går åt      h e l v e t e, idrotten går exakt lika dåligt, franskan vill jag inte ens tala om, datan är d-ö-d så jag får sitta inne vid en strationär skit från 1900-talet...eller okej, inte så gammal, men ändå och den har världens stentangenter, jag har snart bitit ihjäl mina naglar, men jag vet inte varför och det gör rätt ont just nu...juste, matten går också åt helvete, jag håller på och bli nån jävla psykopat typ!
och snart blir det la: Hej IG!
behöver jag säga mer? finns säkert mer saker jag inte gillar med mitt liv just nu, men jag orkar inte mer...juste ja, jag är t.o.m lik två KILLAR!? hör ni? KILLAR!?
ursäkta, men har jag blivit man helt plötsligt?



har inget mer och säga än att livet s u g e r!
förjävligt liv 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0