jag blir så irriterad på mig själv!!!

jag klarar inte av det, jag gör inte det!
jag kommer ju snart bli nåt jävla psykobarn, det var det jag sa till felicia när vi hade slutat idrotten...vi hade vart ute, men jag klarade bara inte och vara med, så jag började storlipa efter och då var det bara jag, felicia och lena på hagaplan. jag bara "jag kommer bli nåt jävla psykobarn ju!!!!!" och så började jag storlipa, sen försökte lena prata med mig när jag stog där och lipade, gick ju inte speciellt bra...hmm, undra om hon hade tänkt sig det. sen när vi hade samling sista lektionen så har vi lena och irén, jag vågade inte ens titta på lena ;o
hmm, får la se om hon pratar med mig i morgon, eller om hon undviker och göra det, hähähäää ;o
jajaja, jag får la se!
btw, efter skolan så var jag med felicia ett liiiitet litet tag, så vi gick på stan lite. gick in på lindex för hon sa att dom har en bra borste för foundation och bra foundation där, så det kollade jag på, men jag hade inte så mycket pengar med mig då :)
men när farmor kom hem vid klockan 5 så gick vi på stan så jag kunde köpa det och så köpte jag ögonfransböjare :D
och juste, efter att jag hade packat ner alla grejer efter idrotten så sprack väskan i ena "hörnet" och så trillade dradkedjan av ;o
så vi gick och lämnade tillbaka den och dom skulle få in sånna converseväskor till jul! och jag kan ju inte vara "väsklös" till jul ._.
så jag köpte en annan väska, kände att det var lika bra. men jag kan ta kort på grejerna i morgon bitti...om jag hinner, kan vara redigt seg på morgonen ;p
men ni får ha det så bra, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0