i'm back on track - i think.

hoppas att ni inte tror att jag typ är sämst på och blogga, men alla som har mått skit vet att livet är viktigare än bloggen!
so, i hope that you understand!
men nu känner jag mig redo igen :)
okej, nu ska jag berätta lite om dagen;
först så var det syslöjd klockan 8, sen 30 minuter rast, sen no i 1 timma, sen 20 minuter rast, sen musik i 40 minuter, sen heeeem!
nu var det ju så att min fredag såg lite annorlunda ut i dag än vad dom andra fredagarna har gjort.
först hade jag syslöjd, sen rast, sen var jag inte med under hela no:n, den slutar tjugo i 11, men jag gick halv, för jag skulle till kuratorn, det var också därför jag beslutade mig för och börja med bloggen igen, men i alla fall, så då gick jag dit och sen var det bara 15 minuter kvar av musiken, men jag gick upp och lyssnade lite och sånt.
men nästa fredag blir som vanligt igen :)
sen när jag kom hem så satte jag mig lite vid datorn och kollade runt lite medans farmor damsugade och torkade golven, sen gick vi ut på stan och då köpte jag en rosa klocka och små ringar som ser ut som rosetter :)
och sen så ringde amelia och så möttes vi vid kvantum efter en liten stund och så gick vi på stan, för hon skulle hitta födelsedagspresent till en kompis, gick in lite på gallerian, men hon hittade inget, men jag bestämde mig för och köpa ett orange nagellack när jag får pengar den 20:e :D
men sen fikade vi lite på espresso house, kanelsnäcka och islatte blev det för min del och amelia tog också en islatte och en chokladboll till det, trevligt trevligt!
efter det så var hon tvungen och hitta en till present så vi drog in på guldfynd, men hon hittade inget, men jag hittade mobilsmycken som jag också ska köpa när jag får pengar ;D
men innan vi gick hem så gick vi in på bokia och då bestämde hon sig för att hon skulle köpa en bok i födelsedagspresent!
och sen så hade farmor sagt att vi skulle äta typ halv 5, men så var hon inte hemma när vi kom och då var klockan halv 5 :3
men sen kom hon och medans hon lagade mat så satt vi och snackade lite, sen blev det ris med kyckling i currysås, sååå gott!
men jag var en aning flummig vid bordet och sen smittade jag av mig på amelia och då blev hon helt tokig efteråt och jag helt normal, HAHAHA!
så vi tog en mysig liten promenad och sen snackade vi lite till och sen var hon tvungen och gå hem runt tjugo i 8.
med andra ord så var dagen; underbar
i morgon ska jag upp fem i halv 8, för självaste jonson & pipen börjar, HAHAHA!
lite så där lagom töntigt på morgonkvisten!
sen blir det nog en mysig liten promenad vid halv 9. sen har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på.
men see you tomorrow! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0