hmm, vad ska man göra i dag då?

gick upp typ tio över 10 för att jag trodde att jag och felicia skulle vara i dag, men det skulle vi tydligen inte...men palla ta upp det här. så nu har jag iiiiingen aning om vad jag ska göra. tänkte ju att vi skulle gjort en inlämningsuppgift tillsammans i dag...den ska vara inlämnad på onsdag, för vi har inget elevens val på tisdag, har vi inte haft sen vi började, men i alla fall, så då skulle vi göra en grej och jag och felicia skulle göra den tillsammans, men vi får la se om vi kan göra den i morgon eller på måndag eller nåt. och sen så skulle man ut och gå eller jogga i 30 minuter sa lena, haha, så då tänkte jag också om jag och felicia kunde gjort det i morgon bitti, men jaja...
men btw, jag sitter och snackar med bon - igen. HAHAHA! ;D<3
måste bara säga, även fast ingen bryr sig, men hon är snart i varberg, för hon ska ner till malmö och tåget stannar här...men se så många det var som brydde sig, hahaha ;)
men jaja, nu ska jag sluta tråka ut Er, utan tråkat ut Mig själv ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0