farväl todd ♥

jag kan inte fatta att detta händer...vår älskade lilla todd!
jag kan inte fatta att du ska...försvinna härifrån på onsdag...du kommer aldrig mer få träffa alla dina kompisar, ingen kommer någonsin få krama eller pussa dig igen, du kommer vara borta...föralltid!
kvarnagården kommer alltid bära på en stor sorg, du har ju typ vart med från hela början och nu...nu händer det...du kommer aldrig mer finnas!
du var den första pållen jag red, jag lärde mig typ allt på dig, underbara pålle!
nu det senaste har du börjat äta dåligt och du har vart halt sen i somras...det är klart att du inte ska få plågas mer, när du kommer till trappalanda så kommer allt bli bra igen och jag vet att du kommer titta ner på det stallet där du har levt ditt liv...där du har både bitit och pussat människor, din lilla buse!
kommer ihåg när jag skulle rida dig typ förra året och jag hade inte haft dig på redigt länge och det första du gjorde var och bita mig i armbågen, hahaha!
och nu i dag var det sista gången jag fick se dig...för på onsdag så tar ditt liv slut...jag kommer aldrig få se dig igen...jag ville inte vara hos dig för länge...tänkte om du ville vila och ta vara på dom timmarna du har kvar, så jag gick in och klappade dig på halsen och du vände dig om och tittade på mig med dina öron bakåt som bara du kan ha dom, på det sättet vet man att du vill bitas, hahaha, så jag tänkte "det kanske är bäst och bara klappa dig, så att man slipper gråta för att det skulle göra ont om du skulle bita mig, så att jag kan tänka på dig med kärlek och inte med hat" så det var det jag gjorde, jag gick in och klappade dig och kollade in i dina ögon och tänkte "det här är sista gången jag ser dom fina ögonen" sen gick jag ut från spiltan med tårar i ögonen och det sista jag gjorde när jag gick ut från stalldörren var och vända mig om och titta på dig för absolut sista gången!
och nu har jag insett att det är verklighet, jag kommer aldrig se dig igen!
det känns tomt redan nu!

todd, vi kommer alltid minnas dig som den busiga lilla pållen som gillade och bitas, men samtidigt bli älskad och det är det du alltid kommer vara...älskad!
det kommer vara svårt och hålla tårarna tillbaka i skolan i morgon...alla tankar kommer gå till
dig!
jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, även fast det kommer finnas ett stort hål. farväl todd...jag kommer alltid att älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0