bloggen.

ursäkta att jag inte är så good på och blogga nu ;p
men jag ska försöka bli bättre. men i morgon blir det nog inte så mycket bloggande, så fall på morgonen, eftersom jag går upp typ fem i halv 8 för och se på jonson&pipen och sen har jag ju ett ex antal timmar efter det innan jag drar till götlaborg, så om jag bloggar så blir det på morgonen, fast jag kanske går och lägger mig, i stället för och ligga kvar i soffan och slötitta på nyhetsmorgon eller vad det nu heter, mycket roligare och lyssna på musik...eller så blir det en kombination: ligga i soffan med musik i öronen och tv för ögonen utan ljud!
den kör jag på tills farmor går upp, det verkar rätt mysigt ;D
sen får jag la käka lite frukost, sen sminka mig och göra lite sånna praktiska grejer, sen bär det av till the station!
och sen blir det hämtning vid halv 5, sen till busshållplatsen vid skolan och där kommer felicia och hämtar mig och cissi, sen åker vi till granet och firar felicia och seeeen ska vi hem och får jag vila, hahaha!
världens bästa dag 2010

men nu ska jag vänta på att farmor ska komma hem, vilket är om 2 timmar, har inte den blekaste om vad jag ska hitta på ._.
men då ska vi ner till pressbyrån och köpa biljett, sen ska vi förmodligen till ur&penn så jag kan få ett nytt batteri till klockan, för att det håller typ på och dör och sen drar vi till ullared och hämtar min efterlängtade lapetop!
och sen ska vi hem...ska se om vi kan stanna till lite snabbt vid kvantum eller om vi kan dra in fort som tusiken på gekås så jag kan få köpa schampo och tvål, är lite svårt och duscha utan det ;)
sen ska vi hem och äta och kolla på idol :D
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0