alla älskar min lilla update!

hahaha, jag visste det! Alla älskar min update 8D
tänkte skriva lite om dagen i går och i dag ;p
sooo, here it comes!
i går så hände det inte så mycket. det roligaste kom först när vi skulle äta...jag, philippa, cissi och elin kom samtidigt som lena och josefin. och så hade lena tatt grönsaker och det och så stog hon och tog mat och så gick jag förbi josefin som tog grönsaker och så när jag kom mitt emot lena, hon bara "vart har ni grönsakerna tjejer?" jag bara "äääh...haha..." och sen så skrattade vi bara xD
men sen så kom felicias fadderbarn wilma och hon typ slog felicias lillebrorsa förra veckan eller nåt och sen så skällde felicia ut wilma och sen var inte felicia i skolan i torsdags, fredags och inte i går heller av en speciell andledning, men aja, wilma och hennes kompis har förföljt oss endasen den dagen då felicia skällde på dom och i går så frågade wilma vart felicia var och bla bla bla, Sen stog hon och tittade på när vi åt o.o
jag bara "kan vi få äta ifred?" wilma bara "men jag vill se hur ni äter, HAHAHAHAHA!!!" och vi bara "men gå, vi vill gärna äta!!!" och sen stog hon och skrattade och höll på och lena bara "wilma! nu får du sätta dig och äta" och då blev det tyst på henne...trodde vi, men då gick hon och höll på med killarna i stället och sen kom mattanten och sa till henne, HAHAHAHAHAHA, vi dog av skratt xD
men ah, sen när vi hade haft idrott så sa jag att jag kan övningsköra och sen när vi skulle cykla så kom lena bakom och jag sa precis "asså jag kommer ju bli en fara för trafiken, jag kommer bara!..." och så typ cyklade jag ifrån alla, hahaha och sen så kommer det en liten grusbacke som inte är lång alls, typ 2 meter, men den är brant och jag och philippa leder alltid cyklarna där. och i går då så kom lena och typ bara cyklade upp och precis då bromsade philippa så att det lät som om hon sladdade och bromsarna typ lät som fan och lena vände sig om när hon hade kommit upp och typ småskrattade, jag bara "men philippa, vafan! HAHAHAHA" jaa, vi är lite knäppa^^
och i dag hände det verkligen inte mycket, bortsett från att jag och felicia var på skratthumör hela tiden :D
men sen när vi hade engelska så förhörde plaxedes oss, asså hela klassen då...men så förhörde hon oss på glosor som vi ska ha tills i morgon och det var ju många som inte hade läst dom än och så fick jag först ett ord som jag kunde och det sa jag, sen direkt efter frågade hon mig ett till ord och då visste jag inte och hon bara "du borde få stryk unge..." och gav mig värsta bitchblicken, jag typ bara tittade på felicia och bara "öööh :s" och sen kom plaxedes fram till mig och felicia och bara "ni borde få stryk..." och så var hon värsta sur och jag bara "vadå?" hon bara "för att ni tramsar!" jag bara "eeeemmmmnnnn..." och sen gick hon och jag och felicia bara tittade på varandra och kunde knappast hålla oss för skratt, men jag var skit sur. sen efter lektionen så kom plaxedes och skulle låsa dörren till klassrummet och så stog jag och väntade på och få lägga in mina grejer i skåpet och då kom hon och var skit sur och bara "nu skärper du dig!!!" jag bara "ööööh :s" och så gick hon. hon är ju för fan sjuk :s
men aja, har redovisning i so i morgon om politik och grejer. och sen sista lektionen är engelska och jag ska vara skit sur och sånt, så ska vi se vad plaxedes säger :s
men jaja, bäst och öva på engelskan snart, annars lär la plaxedes få damp på mig!!! :'o :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0