äääälskade laptop ♥

omg, shit va jag har längtat efter en tyst och snabb data!
farmors data var så jävla seg, gick knappast och vara inne på msn. och knapparna ska vi ju inte snacka om...jag bytte tangentbord för jag klarade bara inte av det förra, men det som jag bytte till var ju inte speciellt tyst det heller, men dom var liiiite bättre!
men inget är bättre som knapparna på en laptop :D
och nu äntligen fick jag tillbaka den, ni anar inte hur skönt det är att kunna sitta inne på sitt rum och skriva ett inlägg utan att farmor kanske kommer in och ska göra nåt i sitt rum och ser vad jag skriver, det var lite störande, brukade alltid klicka ner och skriva på msn då, hihihi^^
men nu kan jag blogga...ostört? hahaha ;)
men nu ska jag fortsätta njuta av friheten med music in my ears :D
kanske bloggar senare...vem vet ;)
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0