08:50

jaa, snart börjar skolan - igen!
vi börjar klockan 10 i dag eftersom vi inte har nåt elevens val än, men nästa tisdag ska vi nog ha det, så då blir det klockan 8 igen ._.
felicia ringde typ halv 9 och så undra hon när vi skulle börja och så bla bla bla och så sa jag att jag inte heller visste i går och så hade hon loggat in när jag åt och så skulle jag fråga henne och så blev jag värsta rädd i går att jag skulle komma försent i dag ;)
men felicia skulle bara sminka sig och sen skulle hon komma hit, så hon kommer la snart. själv ska jag göra mig i ordning typ tio över 9, om det var nån som undra alltså, hahaha!
och juste, asså jag var ju inte på så bra humör i går så jag glömde skriva detta...
men i just wanna say congratulations too Bonnie! i'm soooo happy for you, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0