oh my god!

alltså jag lär ju dö innan jag ens kommit till utvecklingssamtalet, hahaha ;o
jag hatar känslan innan man går in och sen så är man så nervös i början att man bara sitter och flabbar som en idiot och sen så blir man normal *host host* normal? kanske lite normal, fast man jag sitter fortfarande och flabbar när det är det minsta lilla roliga som händer och jaa, jag är knäpp!
fast jag kan bli jäkligt seriös också, fast det händer typ en gång per samtal, hahaha!
alltså, en grej som jag hatar, det är och äta innan samtalen, och det har jag gjort nu, kommer typ få borsta tänderna eller i alla fall trycka in flera tuggummin, haha ;)
men nu ska jag sluta tråka ut er med min "tråkighet" hah!
tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0