ny mobil!



snaaaaaart!!!
eller ah, pappa ska köpa den i julklapp. han frågade i går om jag ville ha pengar till körkort, xbox och springa runt som en dåre i vardagsrummet, ny mobil och så var det nåt mer som jag inte kommer ihåg, men då valde jag ju såklart en ny mobil, för jag har så jävla länge velat ha en touch och slippa min röda fula sak. för jag ska ju inte börja övningsköra fram till våren, så då kände jag att jag har lite mer användning av en mobil och sen ett xbox var jag också lite inne på, men som sagt, jag använder mobilen mer, så då visade han några som var bäst och då var det typ nån från samsung, nokia, den här från sony ercisson och sen en likadan fast mini. pappa har den här mobilen också, fast han har den svarta, men jag kände att det var inte riktigt min färg, hahaha! så då fick det bli vit :D
as glad tjej 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0