listArn;

  • skriva klart kladden om katy perry i engelskan
  • renskriva engelskan
  • göra idrottsläxan. 14 frågor och dom två sista ska man skriva rätt mycket på. kuuul! (INTE!!!!!!!)
  • matteläxa
  • äta (vette fan om jag hinner det)
  • plocka ur diskmaskinen
  • utvärdering i bilden
  • komplettering om datortjofräset i no:n
  • försöka få tag i bonnie så fort som möjligt och fråga om när vi ska till götlaborg
  • köpa present till farmor
  • börja plugga på franskatjofräset för omprovet jag kommer ha (inte för att jag vet om jag har IG ännu eftersom vi gjorde provet i dag, men det gick ju åt helvete, så jag är 99,9% säker på att jag har IG)


tycker faktiskt att jag har hunnit med en del, har hunnit lite mer än halv idrottsläxan också, men jag orkade inte göra mer, min hjärna är typ överfull med information. så nu ska jag ta det lite lugnt och bara ha det allmänt mysigt här i vardagsrummet!
tjofräs!

Kommentarer
Postat av: ...

det.heter.GÖTEBORG! inte.götlaborg

2010-11-19 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0