känner att jag börjar få lite koll faktiskt...

  • skriva klart kladden om katy perry i engelskan
  • renskriva engelskan
  • göra idrottsläxan. 14 frågor och dom två sista ska man skriva rätt mycket på. kuuul! (INTE!!!!!!!)
  • matteläxa
  • äta (vette fan om jag hinner det)
  • plocka ur diskmaskinen
  • utvärdering i bilden
  • komplettering om datortjofräset i no:n
  • försöka få tag i bonnie så fort som möjligt och fråga om när vi ska till götlaborg
  • köpa present till farmor
  • börja plugga på franskatjofräset för omprovet jag kommer ha (inte för att jag vet om jag har IG ännu eftersom vi gjorde provet i dag, men det gick ju åt helvete, så jag är 99,9% säker på att jag har IG)

nuuuuu är det bara bilden, datortjofräset, götlaborg, present och franskaSKITEN som ska göras...inte så mycket. presenten ska ju bara vara köpt i morgon, men so what, jag hinner. bilden ska vara klar tills på tisdag, eller ah, om jag inte fixar den så lär lena hugga huvudet av mig eller nåt liknande, så det är ju inte så mycket mer snack om den saken, den ska göras innan tisdag enligt henne, men inte enligt mig, men jag vill gärna spara mitt huvud, så jag tror jag kör på hennes order!
och juste, jag blev så irriterad i går när jag märkte att jag hade missat en fråga på idrotten och så hade jag gjort typ fem frågor efter det, så jag fick skriva den sist nu, ser ju helt sjukt ut, men whatever, den är gjord i alla fall. så nu kan jag äntligen ta det lugnt. älskvärd stund 2010!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0