julklappar

hur ska man lyckas och köpa julklappar när man inte har några pengar kvar? svar; kan bli en aning svårt.
får la se om jag kan lyckas få pengar av farmor till nån dag i götlaborg med bonnie. ska ju bara köpa till farmor, felicia, se om jag hittar nåt till sarArn och sen tror jag inte att det är nån mer. och så behöver jag pengar till lite lunch. vi måste hitta den restaurangen vi käkade på förra gången. kycklingsalladen var ju faxin nåt av det godaste man har ätit. fast vi plockade ju bort typ halva salladen kändes det som. tomater, några konstiga saker som B smakade på men som inte smakade nåt, sånna där chili...eller sånna gröna saker som man kan ta på pizzerior och sen var det nog inget mer, eller jo, det var säkert nåt mer, men det var sjukt gott ändå. ska se om hon kanske kan i helgen. jaja, whatever, vi kommer ha otroligt roligt ändå, som förra gången, trevlig alcazar-dag. dagarna kan ju inte bli så mycket bättre med underbara, älskade bonArn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0