F-A-N!

varför har jag inget minne!??!!??!?!?!?!?!?
alltså, det var ju meningen att jag skulle tagit hem bilden över helgen, men tror ni jag glömde det?...svar; JA!
ååååh, minnet är ju på topp just nu känner jag. riktigt bra...jaha, då får man göra den på måndag då, vad annars har jag för val?...jo, jag har ett annat val..........................men det är att lena kommer ge mig stryk (psykiskt) på onsdag och det vill jag mer än gärna undvika. så jag har två grejer och välja mellan; måndag eller stryk?
vad väljer man?...svar; jo, det är ju för faxin klart att man väljer måndag!!! vem vill ha stryk egentligen!?
låter ju inte speciellt frestande. så ja, vi kör på måndag så blir alla lena glada :D
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0