abstinens!

börjar få lite abstinens efter reidun! fan, saknar henne som tusiken <3
1 veckasen jag red henne senast. jag börjar fan få dåligt samvete för att jag inte har ridit henne på så länge, inte bra!
tänk att tiden har gått så fort...jag började rida henne den 16 oktober, visst, det är inte hur länge som helst, men det känns som om det var för typ 2 veckorsen. hmm, man kanske ska lägga upp lite bilder, väcka upp lite minnen. alltså, jag måste rida henne snart, jag dör av och bara sitta här och tänka på henne, får mig bara och tänka på henne ännu mer. men nästa vecka, dåååå Måste jag rida henne, får höra med sofia snart!
saknar min lilla reidun. din lilla buspålle som ska käka och gå iväg när man ska försöka komma upp dig, haha! men jag älskar dig lika mycket ändå <3


16 oktober <3


17 oktober <3


26 oktober <3


30 oktober <3


9 november <3


14 november <3

älskar dig så otroligt mycket hjärtat, du betyder mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0