the luck is huge!

M I N N A H till........GLOOOOOOOOOOOBEN!!!!!!!!!!!!! <333333333333
lyckan är total!
var så säker på att olle skulle gå till final eftersom alla småttingar till tjejer sitter och röstar sönder telefonerna tills räkningen är på 1000 spänn. så med andra ord så var jag typ 100% säker på att han skulle gå vidare. satt och höll för öronen och tittade ner i golvet hela tiden tills jag hörde farmor "hon slog ut honom!!!" och så tittade jag och så satt jag med tårar i ögonen, blev så lycklig :'D<3
hade redan börjat gråta när hon sjöng total eclipse of the heart i duellen och så stog nästan hela scandinavium upp och hon fick typ världens applåd, det var så fint :')<3
och så när hon gick vidare så bara "aaaaaaaw :'D"
fast hon kommer inte vinna, det vet jag...så fall måste jay göra bort sig totalt om hon ska ha en chans!
men 2:a är bättre än 3:a :D
och hon kommer säkert ändå få skivkontrakt, eller jag hoppas det!
men hon kommer äga sönder globen nästa vecka. she's the best! ä l s k a r <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0