sooooova!

japp, så äre! jag och lolArn är sjuuuukt trötta, har vi vart rätt länge, men vi går inte och lägger oss, hahaha!
men nu orkar vi knappast hålla ögonen öppna så nu ska vi nog sova...eller, nae...efter att jag har bäddat så ska vi nog snacka lite, kommer typ somna halv 4, om inte senare (H) fan va vi är knäppa, haha, love you lusse ♥ (yää, lollo!? do you remember? :D)
men i alla fall, mitt raserianfall har faktiskt lugnat ner sig lite efter att jag fick reda på att jay hade vunnit och minnah var favoriten, dog typ då...
men innan jag ens visste om det så visste jag att jay skulle vinna, men jag kände mina hjärtslag i hela kroppen, går inte och beskriva och så darrade jag...sen fick jag tårar i ögonen för att minnah kom så här långt ändå, hihi, älskart :')♥
oftast så går det ju bättre för 2:an än för 1:an, man kan ju alltid hoppas!
det finns alltid ett hopp :D♥

men nuuuu; bädda, sen prata (typ) och sen soooova!
sweet dreams, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0