senare i dag ♥

så ska jag hänga med sofia till..........ÄLSKADE REIDUN IGEN!
fan, lyckan är total
fast vi ska se om det snöar, för om det gör det så får jag inte. så vi får hoppas på att det är uppehåll när vi ska rida. asså, jag vill bara ut på en härlig ridtur, men om det är för kallt så får vi nog bara dra ner till manegen, men om det är sol och hyffsat skönt ute och ingen snöstorm så ska vi ut på en lång härlig ridtur, tänker tvinga sofia till det, jag får la ta med den nedrans medicinen, vill bara känna reiduns trygghet under mig igen. jag har saknat henne så det har gjort ont i hela kroppen, så jag vill bara ut på en mysig skrittur med sofia och bara prata om allt och lite till medans reidun och pontus lunkar på och bara få höra hovarna under sig igen, så jävla mysigt ♥
snälla, snälla, snälla vädret, låt det inte snöa, vi vill uuuuut!
hoppas hoppas hoppas!
men i alla fall så kommer det bli ett kärt återséende. har inte träffat reidun på huuuuur länge som helst!


älskling, det är du och jag för alltid! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0