prov, prov, prov!

okej, vi hade inte precis tre prov i dag, men vi hade no-prov ju och det gick la hyffsat. fast jag tror ändå inte att våra dejter blev dom mest lyckade, men ja, nu är dejterna över med noboken, nu ska jag bara dejta matteboken och engelskaboken. ska göra omprov i matte på tisdag och sen så ska vi ha engelskaprov på tisdag och så ska jag göra klart utvärderingen i bilden senast tills på tisdag, uppsats om konstnären tills på tisdag OCH själva bilden som konstnären har gjort, oljemålning eller vad det nu heter och så måste jag skriva utvärdering till den också, asså, OMG (!) säger jag bara, det här kommer bli mycket plugg och så ska vi ju kanske till helsingborg i dag, kul för lollo när jag ska sitta och plugga typ 1 timma varje dag, men jaja, hon får stå ut med det...det hade ju vart värre om det var typ 5 timmar, hahaha ;)

men ja, tha school today;
felicia hade ju klippt sig så vi skulle se hur många det var som märkte det och så när vi kom till syslöjden på morronen, marie (syslöjdsläraren) bara "gud va häftigt, jättesnyggt!" och sen så hände det inte så mycket roliga grejer, men efter syslöjden hade vi no-prov och innan vi började så kom plaxedes och bara "ni bara pluggar och pluggar!" vi bara "japp, vi har no-prov snart" och felicia bara "hon märkte inte vårt hår" jag bara "ja, juste!....plaxedes!!!!! kom!" och så kom hon och jag bara "ser du ingen skillnad på oss!?" hon bara "jaa, håret, va fint det blev!" jag bara "taaack!" och så snackade hon om felicias hår också. men ah, sen efter provet så skulle vi direkt upp och ha genrep med B-klassen och 4:orna inför lucia på måndag och det tog 1 timma och 30 minuter kanske. sen gick jag och felicia upp och kolla vad det var för mat, var nån skinkstek eller vette fan vad det var. men i alla fall så satt lenArn och toker som jag och felicia kallar tobias (extra matteläraren) för, hahaha!
men så hade han sagt att mitt hår var fint i går och så sa han att felicias var fint i morse då och lena bara "vad fint ditt hår är!" uppe i matsalen då och så märkte hon inte ens mitt :oooo
det var fett lågt och så sa jag att det bara är toker som har sagt att mitt är fint (om man inte räknar med plaxedes då ;D) och lena bara "jaa, men det blev jättefint, vilken förändring!) eller nåt sånt, hahaha...men asså (!) lenArn, irénArn och toker dissar alltid mig, dom är sååååå låga mot mig, hahaha!

men jao, det var det...nu ska jag se om jag kan fixa en annan färg på designen, annars får den vara vit^^
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0