på dejt med no-boken...

...så jag är en aning upptagen nu. hade tänkt och försöka komma no-boken lite närmare nu igen, vår förra dejt gick ju inte så värst bra, men vi kanske kommer varandra närmare i dag, vem vet. fast...det känns inte riktigt som att det kommer gå så bra, vi kommer inte riktigt överens om man säger så, men kanske i morgon. vi måste ju liksom försöka samarbeta om jag ska klara tha prov på fredag, så let's see om det går an i morgon. men i dag känns det rätt hopplöst, jag hatar fortfarande honom, han hatar säkert mig också. bra team, hahaha!
fast jag får ju belöning efteråt...det är ju maria wern klockan 9. ÄLSKART!
men...ah...eh?...wish me luck! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0