outfit

skulle försöka ta en bild innan på min outfit, men dom blev sjuka...om jag säger så här; såg ut som om jag hade skit stora "boobs" och as smala ben! så i stället blev det andra lite mindre seriösa bilder som jag tänker lägga upp nu...eller vänta, jag kan inte, näe, vet ni varför?...jaså inte?...okej...då ska jag berätta; varken jag eller lolArn vet hur man lägger in bilderna på minneskortet i mobilen eller hur man får upp telefonsmappen på datan, för vi får bara upp den mappen med minneskortet, för alla mina bilder som ligger i "mina album" i mobilen är på minneskortet, men alla bilder jag tar kommer inte i minneskortet och vi har ingen aning om hur man lägger in dom i minneskortet :o
så ni får ta och vänta lite, måste komunicera lite med pappa eftersom han har likadan mobil, så får hoppas på att han vet hur man gör, annars så får jag och lolArn komma på det...själva, inte så mycket mer med det, kommer ta typ 800 år, men skit samma!
men nu ska vi fortsätta med vårt teknologiska samtal, ha det gött, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0