nu vare klippt!

hihihi, har koooort hår nu, är så sjuuukt nöjd :DDDD♥
fattar inte hur folk bara kan säga "långt är så himla fint, man ska ha långt hår, kort är inte så snyggt ju"
jag ääääälskar kort hår! så jäkla fint!
jag tycker inte att folk har rätt när dom säger att håret berättar hur en människa är, asså, att man typ är snyggare eller att man är bättre bara för att man har långt hår. jag tycker att det ser sjukt ut med för långt hår...asså, vi har en tjej i klassen som har sjuuukt långt och tjockt, kan berätta att det är elin då, men hon har jäkligt tjockt hår, så hon passar i långt, men vissa har ju typ hälften så tjockt och då ska man inte ha hår ner till midjan, då ser det bara fattigt ut, liksom...bara som att man vill vara som alla andra och bara för att man vill ha långt hår, men bara för det betyder det inte att man passar i det. nä, jag tycker så här; passar man i långt hår och inte så bra i kort, då ska man ha långt, passar man i kort hår och inte så bra i långt, då ska man ha kort!
men sen så finns det ju vissa som passar i både långt och kort, själv så tycker jag att jag passar i rätt långt hår, men inte fööör långt, fast jag tycker att jag är mycket finare i kort hår :)
folk (och nu vill jag påpeka att det är inte hela sverige jag pratar om, utan att det bara är vissa) behöver bara inse att kort hår är jäkligt fint!
som sagt, jag är i alla fall nöjd med mitt hår och att jag inte behöver vara som alla andra!
girlpower to us felicia ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0