no-frågor

hmm, man kanske snart borde ta en dejt med no-boken och göra dom där frågorna som den inte gör av sig själv. det låter inte så lovande med 14 frågor, vet inte ens om jag orkar göra alla :o får la se om jag är så grym att jag orkar med alla (H)
just nu sitter jag och lyssnar på musiiiiic (A)
det bästa man kan göra ♥
har gjort en helt random lista, (jaa, jag snackar om spotify) med både svenska och engelska låtar, kända artister och lite mindre kända, allt från disco till country. jaa, jag sa att den var random ;)
men den är gooood!
funderar på och lyssna på typ...3 (?) låtar till och sen tjocka mig lite med godis och maria wern, kan kombinationen bli så mycket bättre? svar på den frågan äääär; nope! för maria wern tackar man ju inte nej till ♥
och sen får man la ta och utföra den där nedrans dejten innan no-boken får spader...
puss!


jaa, bara för att jag är såååå snygg (H) och nej, det är ingen skalbagge jag har på fingret, även fast det kanske ser ut som en färgglad en...men det är faktiskt en gigantisk ring, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0