MINNAH!!!



JAG.ÄLSKAR.MINNAH.!.

även fast hon inte vann så var hon verkligen värd att stå i final, hon har ju utvecklats så himla mycket, från den lilla tjejen med det lite halft som halft dåliga självförtroendet till den lilla crazy och kaxiga tjejen!
jay var ju lika duktig när han kom in som han var nu, förutom att han har lyckats vara lika bra varje gång trots alla grejer som har hänt, men minnah har ju utvecklats och det är ju det idol går ut på, rätt mycket enligt mig i alla fall. och minnah var bäst i kväll...förutom att jay sjöng "tittarnas val" lite bättre, enligt dom som har röstat...fast inte enligt mig, haha!
men jag gick in och kollade på expressen nu och såg...att...minnah...hade...52%...och...jay...hade...48%...FATTA...ATT...JAG...TYP...DOOOOOOG!!!!!!!!!!!!!!!
JAG ÄR SÅ ARG! TYP SKREK OCH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men jaja, shit tha same, (okej, det är inte sak samma ;oooo) får hoppas på att hon får skivkontrakt ändå, annars typ "dränker" (jaa, det menas med som att jag nästan gör det, jag ska inte ta mitt liv mina trogna läsare, jag älskar er, puss :* HAHAHAHA!) jag mig!
men jao, minnah is always the best in my eyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0