måste...bara...skriva...det...här...



jag saknar dig så det gör ont! jag vill vara med dig nu, jag vill bara se dig igen, jag vill krama om dig igen och pussa din fina mule, jag vill sitta på din rygg och känna friheten igen, jag vill bara ta en härlig galopp med dig igen, jag vill försöka göra om allt igen, jag vill börja från ruta 1 med dig igen, jag vill göra allt det vi gjorde tillsammans, jag vill ha tillbaka kärleken, jag vill ha tillbaka allt som vi delade! ♥
det är 1 månadsen jag satt på din rygg för sista gången, jag kände ingenting då, för jag trodde inte att det var den sista, men efter allt som hände efter den dagen har bara gått så...fort och jag kände inte riktigt för och rida längre, allt blev bara hemskt, men jag vill försöka igen och då ska jag inte svika dig, bara om jag får en sista chans! jag älskar dig så jävla mycket reidun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0