kanske ändå finns en anledning till att natten finns!

har funderat lite och jag tror jag vet varför natten finns!!!
jo, man sover ju huuur länge som helst på dagarna sen och varför sitta uppe på nätterna och uggla när man kan uggla i dagsljuset? hmm...men ÄNDÅ så sitter jag uppe, hade tänkt gå och lägga mig vid typ klockan 12 eller halv 1 och nu är klockan helt plötsligt kvart i 2!!! vart tar natten vägen? visserligen har den bara börjat, men...ändå!
man sitter uppe och undrar lite för sig själv; varför är det ingen som är inne? :D:D:D:D
svar; KANSKE ÄR FÖR ATT DET ÄR NATT, FOLK SOVER ÄRTHJÄRNA!
ska faktiskt börja försöka lägga mig tidigare *host host* (och det kommer ju funka)
men nu ska jag nog börja dra mig till toan, men det är ju det som är det jobbiga, man orkar inte gå och sminka av sig och borsta tänderna och allt sånt, såååå jobbigt, bonArn håller faktiskt med om det, så det så! :D
men ja, får väl pallra mig till toan...eh?...nu?...ja, okej då! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0