idrottslektion med maxen = ett helvete

jaa, rubriken säger ju allt va!?

först skulle vi jogga/springa i 5 minuter, lyckades och jogga hela tiden, as stolt, men det var as tråkigt och sen hade vi cirkelträning. (hahaha, jag sa ju att vi säkert skulle ha det, jag är gryyyym) och max satte allting med benen i början och sen kom armhävningar och sen efter det var det nån konstig grej där man hade en bänk bakom sig och så skulle man sträcka ut benen och så skulle man sänka så man nästan nuddade rumpan i golvet och sen skulle man upp igen. och sen var det armgång och när man var där så var man typ DÖD och sen var det flera stationer kvar, och så fick jag och mia göra sit-ups och upphoppen en gång till, aaaaas jobbigt! och sen gjorde vi nån jävla springlek, man skulle springa och sen när max blåste i visselpipan så skulle man slänga sig på golvet och den som var segast åkte ut. och det värsta var att man gled på golvet, skrapade upp armbågen så man ser typ köttet, as äckligt och det gör sveeeena ont och samma sak med knät...fast där har jag bara skrapat bort lite skinn, eftersom jag hade långbyxor så skrapade jag inte upp hela knät. men det gör skit ont när jag böjer det eller slår i det, men armbågen är värst, så fort man råkar peta på det liiiite för hårt så bara "AAAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!"
och juste, satt och pluggade på no:n innan och så skulle farmor testa mina reflexer i benen och så slog hon på det högra och jag tyckte att det gjorde ondare än på det vänstra, sen kände jag hur det riktigt sved/brände i knät och så kom jag på att det var ju där jag hade skrapat upp, och asså, ni anar inte hur ont det gjorde efteråt, hahaha, smartass!

men jaa, nu måste jag duscha och sen är det sleeping in tha bed som gäller...okej, vem fan sover inte i sängen då, men men, hahaha! ;)
sweet dreams! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0